Reklamace a výměna zboží

Výměna a vrácení zboží

Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě), má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy
bez udání důvodu do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží.

V případě výměny či vrácení zboží (např. při koupi špatné velikosti) toto zboží pošlete, prosím, na adresu Green Pets, s.r.o., Jičínská 1560/3, 288 02 Nymburk.

Zboží vracejte bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím).

  • Zboží pošlete, nebo doneste osobně zpět na pobočku do čtrnácti (14) dnů od převzetí (do tohoto data musí být zboží doručeno zpět).
  • Budete-li chtít na pobočce zboží vyměnit za jiné, odešlete nejdříve na požadované zboží objednávku přes eshop.
    Poté vyčkejte na informaci z pobočky, že je zboží připraveno a na pobočku přineste špatně vybrané zboží, které vám zde vyměníme.
  • Na pobočku s sebou vezměte kupní doklad (prodejku či fakturu).
  • Pokud zboží posíláte zpět, připojte vždy průvodní dopis - vytiskněte a vyplňte připravený formulář pro výměnu či vrácení zboží nebo dopis napište ručně a vyplňte požadované údaje uvedené ve formuláři.
  • Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování provádí dodavatel). Podle obchodních podmínek je také možné zaslat odstoupení od smlouvy na adresu provozovny či na email info@greenpets.cz, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží a zboží odeslat prodávajícímu do čtrnácti (14) pracovních dnů od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu.
  • Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného
    zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vráceny. Při odstoupení od smlouvy
    jsou podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží. Pokud požadujete vrácení peněz složenkou,
    je skutečně vynaloženým nákladem poplatek za složenku dle platného ceníku České pošty. V případě vracení peněz převodem, není účtován
    žádný poplatek. Uvádějte tedy prosím raději číslo účtu. Žádné další poplatky nejsou účtovány.
  • Pokud vyměňujete zboží za jiné, je skutečně vynaloženým nákladem dopravné 104Kč (cena včetně dobírečného prostřednictvím přepravce Česká pošta), dopravné 124Kč (cena včetně dobírečného prostřednictvím přepravce DPD).

Pokud si s výměnou nebo reklamací zboží nevíte rady, kontaktujte nás prosím na +420 602 529 529, nebo napište na info@greenpets.cz

Reklamace

Ačkoliv prodáváme pouze prvotřídní zboží, jako u každého obchodníka se Vám může se stát, že bude nutné zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás na telefonu +420 602 529 529, nebo emailem na info@greenpets.cz (je třeba uvést Vaše jméno, číslo kupního dokladu - faktury a název reklamovaného zboží). Dohodneme s Vámi další postup. Zákazník je povinen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno. Zboží nezasílejte na dobírku.

Zboží k reklamaci zasílejte vždy čisté. Vyhrazujeme si právo odmítnout převzít k reklamaci silně znečištěné zboží.

Ke každému zboží, které reklamujete, nezapomeňte vždy připojit vyplněný reklamační protokol.